reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Maroš Cuník

Maroš Cuník

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  5x

Pochádzam z Popradu, nejaký čas som prežil na rôznych miestach na západ, na sever i na východ od tohto mesta. Zaujímam sa primárne o politiku, medzinárodné vzťahy, históriu, a týchto témach sú i moje články. Pracujem ako úradník v štátnej správe. Zoznam autorových rubrík:  PolitikaHudbaSúkromnéMédiá

reklama

Politika

Hrozí vojna Ruska s Ukrajinou?

Maroš Cuník

Hrozí vojna Ruska s Ukrajinou?

Portál Military Times zverejnil vyjadrenie šéfa ukrajinskej obrannej rozviedky o plánovanom vtrhnutí Ruska na Ukrajinu

  • 25. nov 2021
  • Páči sa: 5x
  • Prečítané: 1 683x
  • 6
Tim Robbins a jeho problémy

Maroš Cuník

Politika Tim Robbins a jeho problémy

Nasledovať názory ľudí, len preto, že sú verejne známi, je nerozumné. Fakt, že sa niekto stal slávnym, ešte neznamená, že je aj múdry. Podobný záver som vyviedol z rozhovoru denníka SME s americkým hercom Timom Robbinsom

  • 15. júl 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 302x
  • 8
Trumpovo odstúpenie z Iran-dealu - reakcia na Vladimíra Palka

Maroš Cuník

Politika Trumpovo odstúpenie z Iran-dealu - reakcia na Vladimíra Palka

Po druhýkrát v krátkom čase nesúhlasím s výkladom Vladimíra Palka. Tak ako v otázke reformy voľby prezidenta PZ, tak i v prípade Iránskeho dohovoru sa nazdávam, že sa Palko mýli. Prvý raz som sa nevyjadril, ale dnes mi to nedalo.

  • 10. máj 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 765x
  • 2
Kto hovorí pravdu? Beňová či Lipšic?

Maroš Cuník

Politika Kto hovorí pravdu? Beňová či Lipšic?

V nedávnej dobe som zachytil diskusiu na tému hlasovania v Európskom parlamente o kvótach. O správe informovali viaceré internetové portály a vyjadrenia k nej som zachytil i na Facebooku.

  • 14. sep 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 328x
  • 1
List pánu ministrovi zahraničných vecí

Maroš Cuník

List pánu ministrovi zahraničných vecí

List ministrovi zahraničných vecí, Mikulášovi Dzurindovi, ktorý som mu poslal v pondelok 19. júla, teda ešte pred zverejnením rozhodnutia medzinárodného súdu v otázke Kosova.

  • 24. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 932x
  • 48
reklama
SkryťZatvoriť reklamu